“Koekeloeren naar deze mafklapper”, schrijft Jochem Myjer woensdagmorgen op zijn Facebook-pagina. Samen met nog bijna 1,2 miljoen mensen keek Myjer naar de uitzending van zijn eigen theatervoorstelling ‘Adem in Adem uit’ op SBS6.
Kijkers reageren massaal en erg positief op sociale media over de voorstelling. Er is ook waardering voor SBS6 die slechts één reclameblok in de ‘pauze’ van de voorstelling had geprogrammeerd. De show van Myjer trok tweemaal zoveel kijkers (586.000) als de ‘De Lachgasfabriek’ van oudgediende Freek de Jonge dat gelijktijdig op NPO2 werd uitgezonden.
Alleen de oudejaarsconference van Claudia de Breij op NPO1 trok een dag eerder meer kijkers (1.800.000). Op RTL4 wist Martijn Koning dinsdagavond met zijn conference slechts 540.000 kijkers te vermaken.
😊😊😊😊😊😊😊😊 dank jullie wel! Hartverwarmende reacties. #ademinademuit #sbs6
— Jochem Myjer (@jochemmyjer) January 1, 2020
8 reacties
Geweldig.
Was geweldig hij is een topper
Het was genieten en huilen van het lachen 🙂
Top hoop gelachen
Live in Carré gezien, toen al geweldig, opnieuw nu, het blijft fantastisch, een groots artiest.
Hij is zeker goed haha
Tuurlyk ook Hy wil een avondje lache met en om de beste!!!
Wat is nu eigenlijk de nieuwswaarde van berichten als dit?